Az online megjelenés egyik alapköve a weboldal. Magyarországon a vállalkozások jelentős hányada már rendelkezik valamilyen honlappal, ami nagyon dicséretes, de a legtöbbjük nem tartja a lépést a technológia fejlődésével és a látogatók internet “fogyasztásával”, illetve az internetezők online felületekkel szemben támasztott igényeinek változásával.
Egy weboldal körülbelül 2-5 évig állja meg a helyét, ezután érdemes frissíteni, újat készíteni.
A weboldalakkal szemben támasztott kritériumokat a legtöbben már ismerik:
- Ragadja meg a figyelmet, mivel a látogatók 90%-a az első pár másodpercben már eldönti, hogy maradni akar-e az adott oldalon. Erre a legjobb módszer, ha érdekes képi elemeket, vagy videókat használunk.
- Legyen informatív, a lehető legtöbb információt tudja meg az érdeklődő, hogy a vásárlást, vagy a megrendelést el tudja kezdeni. Ezt szépen lehet tagolni különböző aloldalakon és a főoldalon egyaránt.
- Legyen egyszerű a weboldal, a látogató mindig tudja hol van most, hova mehet és honnan jött.
- A kommunikáció és a képi elemek buzdítsanak kapcsolatfelvételre, vagy vásárlásra, a látogatókat nem árt, ha irányítjuk.
- A kapcsolatfelvétel legyen gyors, de nyerjünk belőle annyi információt, amennyit lehetséges.
- Nem árt, ha van adminisztrációs lehetőség, ami ahhoz kell, hogy bizonyos időközönként frissíteni tudjuk a tartalmat.
- A keresőoptimalizálás szempontjából legyen jól kialakított az egész weboldal.
És ez még csak a kezdet… legalább 200 olyan szempont van, aminek meg kellene felelni. Aki komolyan gondolja azt, hogy az interneten keresztül akar értékesíteni, annak érdemes szakemberhez fordulnia.
A megrendelőkkel szembeni elvárások – NYITOTTSÁG – az internetes világ gyorsan változik:
Ha pénzt és időt szán egy weboldal/webáruház vagy egy online katalógus rendszer kialakítására, akkor érdemes komolyan venni a munkálatokat. Ha Ön csak weboldalt szeretne, akkor az feleslegesen kidobott pénz addig, ameddig nincs mögötte olyan tevékenység, ami eljuttatja a vevőihez a honlapot. Szükséges a keresőoptimalizálás és a különböző online marketing eszközök alkalmazása is, máskülönben nem fognak oldalára találni. Mindig máshol vannak a vásárlók a trendeknek megfelelően. (Persze ezt az Ön célpiaca is befolyásolja.)
Cégünk naprakész, figyeljük az online változásokat, otthon vagyunk az internetes értékesítésben, a programozásban és a grafikai kivitelezésben egyaránt!
Ha Ön azon gondolkozik, hogy webáruházat akar készíttetni a jövőben, mindenképpen olvassa végig ezt a lapot!
A webáruház készítés komoly dolog és komolyan is kell venni, mivel a magyarországi vásárlási szokások egyre jobban közelítenek a nyugati tendenciákhoz! Hatalmas célközönséget lehet elérni az interneten keresztül, kitágul a világ! ITT A NAGY LEHETŐSÉG!
Azonban a friss kutatásokból az is kiderül, hogy a magyarok árérzékenyek és az internetet használják az árak összehasonlítására.
*Érdekesség: Angliában a Tesco már az élelmiszert is kiszállítja, melyhez a csomagot a vevő egy online katalógus segítségével állíthatja össze.
Az elmúlt évek során rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk a témában és ma már állíthatjuk, hogy az általunk készített webshopok hatékonyak, folyamatosan jönnek a megrendelések az ajánlatkérések. Hatékonyan tudunk reagálni a fent említett vásárlást befolyásoló tényezőkre! Számos sikertörténet is született a kitartó munkának köszönhetően.
Az árakat találjuk mi ki közösen! A webáruházak piaci értéke 250 ezer forint és 500 ezer forint között mozog. Mi a kezdő ár alatt vagyunk jóval! Nem hiszi el? Kérjen ajánlatot!