Marketing és kampányfelügyelet

PPC, Google AdWords kampány felügyelet

Kereső hirdetések (Search ads)

Ha valaki meghallja azt, hogy internetes keresés, a legtöbb esetben a Google keresési rendszerére gondol. Ezt az igen előnyös helyzetet használta ki a cég, és indította el évekkel ezelőtt a hirdetési rendszerét, aminek hála a keresési eredményekben (felett, mellett és alatt) jelenhetnek meg a hirdetők kereséshez kötődő hirdetései. Nem véletlen, hogy ha valaki azt hallja, hogy Google AdWords, általában a Google keresőjében megjelenő hirdetésekre gondol.

Vizuális hirdetések (Display ads)

A kereső hirdetések mellett a másik nagy kategória a vizuális hirdetések. Ezek a hirdetések a Google vizuális hálózatában (display network) jelennek meg. Ide tartoznak a Gmailben, illetve a különböző online felületeken (pl.: online újságok) megjelenő Google hirdetések.

Remarketing

Gondolt már arra, hogy milyen jó lenne, ha újra kapcsolatba léphetne azokkal, akik már jártak az oldalán? Erre ad megoldást a remarketing hirdetésiforma, aminek a célja, hogy speciális hirdetéseket mutasson azoknak, akik jártak már az oldalán vagy az oldala egy speciális részén (pl.: webshopjában eljutottak a vásárlás utolsó pontjához, de végül nem érkezett be a megrendelésük).

Miben lehetünk az Ön segítségére?

Google AdWords hirdetési fiók audit

Google AdWords tanúsítvánnyal rendelkező munkatársaink független szakértőként megvizsgálják az Ön AdWords hirdetési fiókjának beállításait illetve statisztikáit. A kapott értékek alapján készítenek egy riportot, melyben rámutatnak az esetleges problémákra, hiányosságokra illetve azokra a részekre is, melyek eredményesen működnek.

Tanácsadás a kampányok optimalizálására

Egy finom kávé mellett szívesen ellátjuk Önt értékes javaslatokkal, tanácsokkal az AdWords kampányával kapcsolatban. Igény szerint a tanácsadás során elhangzottakat a gyakorlatban is bemutatjuk.

Google AdWords kampányok kialakítása

Bízza ránk, Google AdWords ügynökségre AdWords hirdetési kampányainak megtervezését és elkészítését. Céljait szemelőt tartva igyekszünk folytonos maximális minőséggel és szakértelemmel kezelni ppc hirdetési kampányait.

Konverzió optimalizálás

Nem elégedett az AdWords hirdetési kampámnya nyújtotta eredményekkel? Több megkeresést, ajánlatkérést szeretne? Segítünk AdWords kampányát optimlaizálni, hogy elérje kitűzött céljait.

Komplett marketing stratégia kidolgozása

Nem tudja, merre induljon? Milyen felületeken lenne érdemes hirdetni? Mi legyen a ppc marketing stratégiája? Munkatársaink alapos kutatómunkát követően összeállítják és bemutatján Önnek a célravezető stratégiát.

Rendszeres elemzések készítése

Az AdWords kampányok optimalizálásához elengedhetetlen az elért eredmények elemzése és kiértékelése. A riportoknak köszönhetően tudjuk növelni AdWords hirdetésének hatékonyságát a költségek minimalizálása mellett.

Minden hónapban írásos jelentést – vezetői összefoglalót készítünk az előző hónap eredményeiről, így nyomon követheted a kampányok teljesítményét, a fontosabb mutatókat és a konkurenciaharcot. Sőt havi 1 órás konzultáció alkalmával átbeszéljük az elért eredményeket és a következő havi célokat.

FACEBOOK Kampány felügyelet

A nemzetközi árakhoz képest ma még nagyon olcsón lehet Facebook hirdetésekkel látogatókhoz jutni. Aknázza ki Ön is az ebben rejlő szuper lehetőségeket!

Csalóka lehet a Facebook hirdetések kezelőfelülete, mert ugyan nagyon egyszerűen és gyorsan “fel lehet adni a hirdetéseket”, de éppen ebből adódóan borzasztó könnyű pillanatok alatt elherdálni egy csomó pénzt.

Ha Ön is azon gondolkozik, hogy miként tudná készpénzre váltani a Facebook egyedi hirdetés célzási lehetőségeit, vagy nem akarja tétlenül nézni, hogy a konkurencia learatja a babérokat, akkor vágjon bele minél előbb a Facebookon történő hirdetésbe!

Ha ilyen egyszerű a rendszer, mégis hogyan lehet eredményesebben hirdetni?

  • Jól megválasztott stratégiával: nem mindegy, melyik hirdetési formát használjuk.
  • Számos jól célzott, releváns üzenettel rendelkező kampány alkalmazásával.
  • A megfelelő konverziós arányra is figyelni kell, mert önmagában az olcsónak mondható Facebook PPC hirdetések nem fognak bevételt hozni.
  • Kampányonként min. 2-3 hirdetést kell használni, hogy kiderüljön, milyen üzenetek (címsorok, képek, szövegek) működnek a legjobban.
  • A hirdetéseket érdemes váltogatni, hogy ne unják meg őket a felhasználók.
  • Érdemes használni a területi célzást, hogy ne legyen felesleges költés irreleváns felhasználók kattintásaira.
  • A kattintásokat mindig a legrelevánsabb termék- vagy szolgáltatásoldalra, illetve a meglévő Facebook oldalra irányítjuk.
  • Ha a cégben nem áll rendelkezésre a szükséges szakértelem, tapasztalat, idő vagy erőforrás a fentiek kezelésére, akkor a Facebook hirdetések házon belüli kezelése kockázatos stratégia, és nagy valószínűséggel nem túl jó befektetés.

A tapasztalataink alapján minden egyes profi Facebook szakértőkön megspórolt forint sokszoros veszteséget okoz a nem optimális beállítások okozta extra hirdetési költségek, és a nem megfelelő hirdetési stratégia miatt meg nem szerzett bevételek következtében.

Ha Ön is hasonló cipőben jár, akkor az XPERTSTUDIO Kft nem csak a szakértelmet és tapasztalatot tudja biztosítani a cége számára, de olyan szerződési feltételeket és szolgáltatási színvonalat is, ami egyedülálló a hazai kisvállalkozások körében.

YOUTUBE HIRDETÉSEK

Tudtad, hogy ez is Google AdWords?

A Youtube oldalain és videóiban hirdetni ma már egy roppant hatékony és költségkímélő megoldás. Ha videohirdetésekre gondolunk, akkor már nem a drága TV csatornák nyújtják az igazi lehetőséget a márkaépítőknek, hanem Youtube. Előnye, hogy itt csak akkor kell fizetned, ha valaki végignézte a hirdetésedet, vagy legalább 30mp-et megtekintett belőle -> ekkor is csak 2-10Ft-ot. Az sem elhanyagolható tény, hogy precíz módon célozhatóak a felhasználók és itt mindig csúcsidő van!

Akciós Ajánlat

Ne habozzon, mert most akciós ajánlatot kínálunk Önnek!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a az Adatvédelmi irányelveket és a sütik -Cookie szabályzatban foglaltakat.

Bezárás