Informatika kiszervezése

Hogy ön a kulcsüzleti tevékenységére összpontosíthasson…

„A vállalatok hatékonyságának egyik kulcskérdése, hogy az üzletmenetet kiszolgáló IT-rendszereik mennyire működnek hatékonyan.”

A nemzetközi trendek, statisztikák egyértelműen azt mutatják, hogy a cégek többsége néhány éven belül nem az irodában vagy telephelyein, hanem adatközpontokban helyezi el a szervereit, lokális eszközeinek üzemeltetését külső szolgáltatóra bízza.

Outsourcing:

Az outsourcing bizonyos erőforrások kihelyezését, kiszervezését jelenti. A szervezet egyes feladatok elvégzésére külső partnerrel szerződik. Ezek általában olyan a szolgáltatások, amelyek nem tartoznak a cég elsődleges profittermelő tevékenységek közé, de a vállalat számára nélkülözhetetlenek.

Az informatikai rendszerek támogatására és karbantartására irányuló szolgáltatások kiszervezése egy egyszerű, gyors és hatékony megoldás a költségek átláthatósága és az infrastruktúra teljesítményének növelése érdekében. Az informatikai erőforrások kiszervezése számos előnnyel jár, hiszen a kiszervezést választó cégek kizárólag alaptevékenységükre koncentrálhatnak, miközben az üzemeltetés fajlagos költségei alacsonyabbak és tervezhetőek lesznek, a szolgáltatás minősége pedig jelentősen emelkedik.

Azonban sokszor a vállalkozások taktikai megfontolásból használják ezt az eszközt egy bizonyos probléma megoldása érdekében ahelyett, hogy az üzleti stratégia részeként tekintenének rá. Az üzleti stratégia megalkotása az első fontos lépés az IT-szolgáltatások kiszervezésének folyamatában. Megfelelő stratégia mellett az alábbi haszonérvek állhatnak az IT kiszervezése mellett.

„Tisztán informatikai döntések, nincsenek. Csak üzleti döntések, projektek, tevékenységek vannak, változatos informatikai tartalommal.”

[Tony Murphy]

IT kiszervezés haszonérvei:

  • Alacsonyabb üzemeltetési költség.
  • Előre tervezhető, ellenőrizhető szerződésben meghatározott fix költségek.
  • Nagyszámú és széleskörű tudásbázissal bíró szakemberek, szakmai kompetencia háttér.
  • Az adott területre specializálódott szakmai partner révén hosszú távon biztosítottá válik a kiszervezett terület ellátásához szükséges szakmai kompetencia (tudás-tőke).
  • Homogén infrastruktúra és annak folyamatos felügyeletének köszönhető magas rendelkezésre állás.
  • Szerződésben garantált mérhető és számon kérhető szolgáltatási szintek.
  • Akár 24 órás rendszerfelügyelet.
  • Szabályozott belső eljárások, pontosan nyomon követhető folyamatok.
  • Pontosan dokumentált hibabejelentés, nyomon követhető javítási folyamatok

Mit nyújtunk?

Vállaljuk ügyfeleink teljes informatikai infrastruktúrájának üzemeltetését, az IT szolgáltatások igénybe vevőinek teljes körű kiszolgálását, vagy igény szerinti informatikai funkciók ellátását. Jelentős tapasztalatokkal rendelkezünk többek között az alábbi területek SLA alapú működtetésében:

  • Vállalat Audit
  • Tervszerű karbantartás
  • HelpDesk (ServiceDesk)
  • Desktop Support
  • User + System Administration
  • Logisztika
  • Application support
  • Server support
  • Belső fejlesztés
  • Webfejlesztés
Igény esetén készek vagyunk ügyfeleink jelenlegi informatikai szakembereinek, illetve eszközparkjának átvételére, illetve új üzemeltető csapat és informatikai infrastruktúra kialakítására is. Ezzel a megoldással ügyfeleink csökkenthetik az alkalmazotti státuszok számát, a bérköltség jellegű kiadásokat, valamint az állóeszközök mennyiségét.

Az XPERTSTUDIO Kft Veszprém és a régió meghatározó IT szereplőjeként teljes körű IT üzemeltetés-tanácsadás, üzemeltetés-kiszervezés tapasztalataival, illetve széles körű IT portfoliójával tud a vállalatok informatikai kiszervezési igényeinek és elvárásainak megfelelni. Kollégáink multinacionális vállalati környezetben szerzett ismereteik és tapasztalataik a KKV szektor rugalmasabb igényeihez szabott dinamikus megoldások és üzemeletetési folyamatok kialakításánál jelentettek üzleti értéket.


Üzemeltetési és kiszervezési szolgáltatásaink keretein belül vállaljuk ügyfeleink teljes informatikai infrastruktúrájának üzemeltetését, az IT szolgáltatások igénybevevőinek teljes körű kiszolgálását.

Igény esetén a jelenlegi informatikai eszközpark átvételére, és szolgáltatói tulajdonban lévő IT infrastruktúrán mérhető SLA alapú teljes IT outsourcing megoldásunkkal is állunk rendelkezésükre.

Szolgáltatásainkat Veszprém, Zirc, Várpalota és Balatonfűzfő térségében végezzük!

Több információra van szüksége? Kérje ajánlatunkat!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a az Adatvédelmi irányelveket és a sütik -Cookie szabályzatban foglaltakat.

Bezárás